A Solymári Polgármesteri Hivatal 2024. december 23. és 2025. január 3. között igazgatási szünet miatt zárva tart.
2025-ben az első nyitvatartási nap: 2025. január 6. (hétfő).
Az E-önkormányzat portál, mint az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne azonban ez idő alatt is elérhető itt.
Közbiztonsággal kapcsolatos panasz, bejelentés az alábbi telefonszámok valamelyikén tehető:
–Solymári polgárőrség és önkéntes tűzoltóság: 20/445-4663
–Ladó György körzeti megbízott: 20/489-6704
–Spaits Gábor körzeti megbízott: 70/492-0737
–Ebrendészet (Ürömi Állatotthon): 70/619-9311
Karácsony hetében a hétfői nap (2024. december 23.) kivételével ZÁRVA tart minden kormányablak és kormányhivatali ügyfélszolgálat.
December 30-án és 31-én 8 és 12 óra között Pest vármegyében a Dunakeszi kormányablakban lesz ügyfélfogadás (2120 Dunakeszi, Verseny utca 1.)
December 30-án és 31-én a személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés mellett a Digitális Állampolgárság regisztráció, a diákigazolvány (NEK), TAJ kártya és Európai Egészségbiztosítási kártya igénylés intézhető a kormányzati ügyfélszolgálatokon.
A két ünnep között a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.) csak személyazonosító okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére lesz lehetőség.
A kormányhivatali műszaki vizsgaállomásokon és a földhivatalokban is szünetel a félfogadás, utóbbiak január 3-án fogadnak először ügyfeleket.
Fontos, hogy a kormány- és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, de az online beérkezett kérelmek és a folyamatban lévő eljárások határidejébe ez az időszak nem számít bele.
SolymárOnline