Magyar fejlesztésű robotasszisztenst vet be a MÁV telefonos ügyfélszolgálata

642
Magyar fejlesztésű robotasszisztenst vet be a MÁV telefonos ügyfélszolgálata
Kép: internet, illusztráció

Gyorsul a MÁVDIREKT az ügyfelek kiszolgálásában, egyszerre akár 10 érdeklődőt is képes kiszolgálni a rendszer az új, magyar technológiai innovációnak köszönhetően, így az összetettebb utastájékoztatási kérdésekkel foglalkozhatnak célzottan az élőhangos operátok a jövőben.

A mesterséges intelligencia alkalmazása karácsony óta zajlik tesztüzemben, mely során 12000 elégedett ügyfelet regisztráltak, akik várakozási idő nélkül kaptak választ a legegyszerűbb kérdéseikre a menetrend, illetve jegyárak tekintetében, valamint annak szükségessége esetén, késlekedés nélkül az élőhang kapcsolására.

Elvirával történő beszélgetéshez az éjjel-nappal elérhető MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatot a +36 1 3 49 49 49 -es, vagy Telekom hálózatból a +36 30 499 4999-es, Yettel hálózatból a +36 20 499 4999-es, Vodafone hálózatból pedig a +36 70 499 4999-es telefonszámon szükséges hívni.