A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő közbeszerzést hirdetett az M0-s autóút nyugati szektorára vonatkozó tervek felülvizsgálatára, szükség szerinti kiegészítésére.
A nyertesnek a 10-es számú főút és az M1-es autópálya közti szakaszra környezeti hatástanulmányt kell benyújtania, és meg kell szereznie a jogerős környezetvédelmi engedélyt is.
Erre a szakaszra 2010-ben készült már egy tanulmányterv és előzetes környezetvédelmi vizsgálati dokumentáció is.
A létesítendő autóút a Győr felé vezető M1-es autópályát köti majd össze a Pilis felé tartó 10-es úttal, a nyomvonal déli végpontjában a budaörsi körgyűrűhöz csatlakozik majd. Az északi végpont a megépítendő északi szakaszhoz csatlakozik majd, hogy összekösse a 10-es főutat az M0-s Szentendre felé vezető 11-es úttal Budakalásznál.
A kormány fejlesztési tervei szerint a körgyűrű bezárása 2020-ig megtörténik.