Elő-előfordul, hogy valaki azt tapasztalja, hogy a kijelölt szállítási napon nem vitték el a kommunális, szelektív vagy egyéb hulladékot, amit kihelyezett az ingatlan elé. Utánajártunk, hogy pontosan mi lehet a probléma és mi a teendő a különböző esetekben.
Ha arra leszünk figyelmesek, hogy az utcából mindenki szemetét elvitték, csak a miénket nem, akkor olyan dolgot tehettünk ki, amit nem szállítanak el (például a hungarocellt nem viszik el a szelektív szállítással).
Mi a teendő ebben az esetben?
– Ellenőrizzük, hogy mit tettünk ki.
– Elég átlátszó-e a zsák ahhoz, hogy lássák, mi van benne?
– Tekintsük át a Depónia Nonprofit Kft. honlapján található tájékoztatókat, hogy milyen hulladékokat szállítanak el, és mit vesznek át a hulladékudvarban.
Ha a többiek szemete is ott maradt, akkor a kukáskocsi minden valószínűség szerint nem tudott bejönni az utcába (szabálytalanul parkoló autók, időjárási körülmények, stb. miatt).
Mi a teendő ilyen esetben?
– Írjunk az info@solymar.hu-ra és a pilis@deponia.hu-ra panaszbejelentő e-mailt az utca és a házszám pontos megadásával. A hivatal összesíti a panaszokat és továbbítja a szolgáltatónak, aki gondoskodik a szállítás pótlásáról.
solymáronline