Ahogy már megírtuk – augusztus 7. és 18. között – a polgármesteri hivatal igazgatási szünetet tart. Ebben az időszakban a kizárólag Solymáron történt születés és haláleset anyakönyvezése ügyében, hétfőtől péntekig, 9 és 15 óra között a 06-30/867-63-40-es ügyeleti telefonszám hívható.
Születés anyakönyvezéséhez szükséges dokumentumok:
- Ha a szülők házasságban élnek, a házassági anyakönyvi kivonat,
- Ha a szülők nem házasságban élnek, apai elismerő nyilatkozat
- „Jegyzőkönyv születés bejelentéséről”
- „Vizsgálati lap otthon született gyermekről” nyomtatvány
- A szülész-nőgyógyász szakorvos, szülésnél közreműködő személy által, a születés tényéről kiállított igazolás
- Szülők személyazonosító igazolványának, lakcím kártyájának másolata
Haláleset anyakönyvezéséhez szükséges dokumentumok:
- Elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- Elhunyt családi állapotát igazoló dokumentum
- Elhunyt okmányai (személyazonosító igazolvány, útlevél, lakcímkártya)
- Halottvizsgálati bizonyítvány